fredag den 1. maj 2009

En pakke med spændende indhold

Igår kom posten med en interessant pakke. Jeg var godt nok blevet forvarslet om, at pakken ville komme på et tidspunkt, da en af (de for mig ukendte) scrap-piger havde sendt mig en mail, hvor hun skrev, at hun gerne ville have lov at sende mig nogle kort og om jeg kunne være interesseret i noget papir, som hun alligevel ikke ville få brugt. Jeg takkede naturligvis JA!


Pakken indeholdt lidt over 30 kort, som jeg kan putte i min kortkasse og sælge til fordel for Foreningen Cancerramte Børn samt en pose blomster-pynt og en ret stor stak papir til kortfremstilling.
Lidt tidligere på ugen sendte jeg iøvrigt også endnu et bidrag på kr. 500 afsted til Foreningen Cancerramte Børn. Dermed rundede jeg så kr. 3.000 på mindre end 3 måneder.

3 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at du kan bruge det jeg sendte. Tak for din lille tilbagemelding, dejligt at det går godt med salget...
    Hav en god dag.

    SvarSlet
  2. Sikke dejligt at du får tilsendt så mange kort og ja det er nogelt lækkert papir. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet ud af det :)

    SvarSlet
  3. Så vidt jeg er orienteret, så er der flere kort på vej fra scrappere rundt om i landet. Der er også flere TSC brugere, som sender deres kort direkte til dig. Hvor er det skønt at høre, at du allerede har samlet så mange penge sammen til foreningen. Glæder mig til at høre om, hvad pengene bliver brugt til på et tidspunkt. Held og lykke med kortsalget.

    SvarSlet