onsdag den 18. februar 2009

Mine kort er nu også havnet i en butik

Imorges havde jeg mindre end 5 kort herhjemme. Det var alt, hvad jeg selv havde, indtil jeg fik lavet 7 stk i løbet af dagen.

Igår fik en af mine gode klubkammerater, Pia Metz, 13 kort med, som hun ville vise til en indehaver af en nærbutik i sit postdistrikt og høre, om hun ville være interesseret i sælge kortene. Jeg troede egentlig bare, at hun lige ville vise hende kortene og så kunne vi tage den derfra. Men kortene blev i butikken. Nu er det så spændende at se, om de bliver solgt.
Da min sundhedsplejerske var her i sidste uge fik hun en kasse med 30 kort med hjem, som hun ville vise sine kolleger, så de også kunne købe af kortene. Så er jeg spændt på at se, hvor mange af kortene, der kommer hjem igen. Forhåbentlig ikke for mange.

Et par stykker har også sagt, at de gerne vil tage nogle af mine kort med på deres job og sælge af dem der, men lige nu er jeg bare løbet tør. Men opbakningen er da fantastisk! Tak alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar