fredag den 3. juli 2009

Målet må forhøjes!

I forgårs var vi til Vikingespil i Jels - et arrangement sammen med Foreningen Cancerramte Børn.

Det er en dejlig forening at være sammen med, og med tiden lærer man flere og flere at kende. Jeg er foreningen og de af tordenskjolds soldater, som altid står i front ved arrangementerne, meget taknemmelige for at vi og andre familier i isolation kan få mulighed for bare lidt socialt liv.

Ved dette arrangement modtog jeg også en dejlig tak fra foreningen for mit arbejde med Cancerkort. Et projekt der i den grad har grebet mere om sig, end jeg nogensinde havde regnet med. Mit mål tidligere på året var at nå at indsamle kr. 10.000. Med min tur ned i banken igår, hvor jeg indsatte kr. 1.000, er jeg nu allerede på kr. 9.500. Tør jeg tro, at jeg kan nå kr. 20.000 i 2009?? Det afhænger desværre ikke kun af mig, men også af om jeg modtager kort andre steder fra, for jeg kan vist ikke nå at lave og sælge 1.000 kort selv.......

Jeg har tænkt på, om jeg skulle fejre, når jeg rammer de kr. 10.000 her på bloggen, men ved ikke helt hvordan. En blogcandy måske (hvis jeg har nogle interessante ting, som jeg kan udlodde)?!

7 kommentarer:

  1. Målet for i år er da helt klart 20.000 kr - dén er jeg med på!
    Lige nu får jeg godt nok ikke lavet kort overhovedet, men jeg regner bestemt med at få lavet om på det når jeg har ferie om nogle uger.
    Så ja - jeg bakker op om et mål på 20.000 ;-)

    SvarSlet
  2. Sæt du roligt dit mål op. Vi skal nok hjælpe til. :-)

    SvarSlet
  3. 9.500! hvor er det imponerende. Godt gået.

    SvarSlet
  4. wawww hvor flot - jeg vil MEGET gerne bidrage med nogle kort. Kan jeg sende dem til dig eller hvordan ?? du kan mail mig på taxa22@gmail.com

    SvarSlet
  5. Halløjsa.
    9500 kr er da helt vildt - godt gået.
    20.000 må da være næste mål. Er gået i gang med at lave lidt flere kort til dig. vi kan jo ikke have at du løber tør...
    Hav en god uge.

    SvarSlet
  6. Jeg har lige fundet vej til din side via Sarah, og jeg vil gå i gang med at lave kort til dig allerede i dag. Tak for dit initiativ!

    SvarSlet
  7. Dejligt at I kommer af sted med foreningen!!! Det er en glæde at høre at vores lille indsats kan give jer nogle pusterum i hverdagen! (tænk at være med til det!)
    Målet på 20.000 er bestemt opnåeligt, jeg har også lidt på vej til dig!!

    Lisbeth Z

    SvarSlet