fredag den 7. august 2009

07.08.09.10.11

Mariannes (en af mine særdeles flittige kortmagere) blog er der en lille udfordring, hvor man skal tage et billede af, hvad man lavede idag kl 10.11. Herunder et billede af hvad jeg foretog mig på det tidspunkt:

Her er hvad jeg lavede d. 07.08.09 kl. 10.11


Jeg synes det var en sjov lille udfordring. Egentlig skulle jeg have været til et møde med en kunde på det tidspunkt, men kunden ringede igår og aflyste (jeg havde helt sikkert ikke taget et billede under mødet!), så nu så dagen lidt anderledes ud. Efter pusle-seancen blev Silas puttet i barnevognen ude under pæretræet, og jeg satte mig til at læse noget arbejdsmateriale igennem under samme pæretræ. Dejlig sommerdag!

Masser af dejlige kort fra Pia



Et par timer efter kom posten med en pakke. Det var en stak kort fra en sød pige/dame, der hedder Pia. Ja, jeg kender hende faktisk ikke, men hun skrev en mail til mig tidligere på ugen og tilbød mig nogle kort. Det kan jeg jo ALTID bruge. Det er så dejligt, når kortene kommer fra så mange forskellige, for så er der noget for enhver smag. Pias kort omsættes med tiden til ca. 600 kroner til Foreningen Cancerramte Børn, for de var næsten alle pakket med kuverter og poser, så jeg har jo ikke en krone i udgifter på dem, og kan således sende hver en krone videre. Tusind tak Pia!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar