onsdag den 2. september 2009

Så nåede vi kr. 11.000

Med gårsdagens bidrag til Foreningen Cancerramte Børn nåede mit samlede bidrag kr. 11.000. Der er 4 mdr til at nå mit mål på kr. 20.000. Der er flere, der har spurgt mig, hvem der siger, at jeg skal nå kr. 20.000 - om det er Foreningen. Det er det ikke. Det er helt og holdent mig selv, og det med at have mål er nok en "arbejdsskade" efter mange år som sælger.
Jeg har været flittig med at lave baby-bukse-kort, da ØnskeBørn i Åbenrå jo mest bruger barselskort, så tænkte jeg, at de ville være søde dertil.

Baby Bukse kort

De sidste par dage har posten været ved døren med pakker. Først den store pakke med 100+ kort fra Majer og Sarah. Det var deres og 4 andre pigers indsats fra forrige weekends kort-crop.


Kassen med kort fra kort-crop



Dernæst en pakke fra Anette/Netti, som i weekenden var ved at rydde op i sit scrapværelse og fandt ting og sager, som hun ikke mente, at hun havde brug for mere. Dem har jeg med tak modtaget. Der var jo også nogle rigtig søde hundeting - for det der med hunde er jo noget vi har lidt tilfælles. Faktisk har Anette en kuldbror til min yngste hund, Echo.


En kasse blandet fra Anettes scrap-oprydning

5 kommentarer:

  1. Godt at se at vores kort er kommet helt frem :-) Dejligt at du også får materialer tilsendt, så du selv har noget at lave af.

    Og så er det babykort, bare så nuttet :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er det flot at du har sendt så mange penge. Lækre kort du har fået fra Majer og Sarah.

    SvarSlet
  3. Hej Berit.
    Super søde baby kort du har lavet - hvis du har en model/skabelon kunne du evt. dele den her på bloggen?
    Og så har jeg slet ikke fået sagt TAK for den blog candy du sendte til mig. Store dele af den er allerede omsat til kort som du jo får tilsendt senere :-)
    Efter en sløv periode kort-mæssigt fik jeg endelig lavet lidt kort igen i weekenden. Så jeg har snart en stak kort til dig igen - sender dem måske med Charlotte på søndag (hvor jeg DESVÆRRE ikke kan komme)...
    Hilsner fra
    Marianne

    SvarSlet
  4. imponerende indsats, er sikker på du når dit mål inden året er omme.
    Marianne du kan se link til buksekort-vejledningen på forsiden af scrapsisters.dk

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud!!
    har du fået mine kort?

    Lisbeth Z

    SvarSlet