torsdag den 29. april 2010

Så er vi oppe på kr. 6.000 i år


Det er ikke meget, jeg har fået opdateret min kortblog. Jeg har godt nok lavet rigtig mange konfirmationskort i april, men de er også solgt så hurtigt, som jeg har kunnet lave dem.


Jeg har stort set ikke rigtig lavet andre kort, for det har der ikke været overskud til. Min lille lokale købmand købte 50 kort, som han solgte for kr. 25 i sin butik. På 3 uger var 45 af dem solgt. Imponerende, synes jeg, for både byen og butikken er lille.

Silas "sorterer" lidt i nogle kort, som jeg har modtaget fra en flittig kortmager


I dag har jeg sat kr. 2.000 ind på Foreningen Cancerramte Børns hjemmeside, så samlet set har jeg indsat kr. 6.000 i år.

2 kommentarer:

  1. Og jeg har også snart en bunke penge til dig...;o)) 135 kort solgt på 3 dage.

    Hanne

    SvarSlet
  2. Det er jo fantastisk! Jeg har sat gang i produktionen af julekort til dig ;o) Det gælder om at være forberedt!

    SvarSlet