onsdag den 26. maj 2010

Mange penge....

I dag var jeg i banken og tømme lommerne i tælleapparatet i banken. Jeg havde for ikke mindre end små 5.000 kroner fra kortsalg div steder - forestået af flere forskellige søde mennesker. Den ene af disse personer, som jeg løber agility sammen med er ganske overvældende til at sælge kort for mig.

For en måned siden fik hun 200 stk kort af mig, som hun tog med på arbejde og efter et par uger, så var var stort set alle solgt. Der var mindre end 10 tilbage. Det er bare så sejt!
Så jeg har nu overført kr. 6.000 til Foreningen Cancerramte Børn og det samlede bidrag er nu kr. 12.000

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt med sådan en super sælger :-) Jeg har 100 kort liggende til dig, men mangler lige nogle mærker der skal på ;-)

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er det flot.
    Jeg regner med at komme i gang med at lave en stak til dig efter S-A-M

    SvarSlet