søndag den 24. april 2011

Bryllupsinvitationer

For en måneds tid siden fik jeg en mail med en forespørgsel på om jeg kunne lave 40 bryllupsinvitationer. De skulle være enkle og gerne i sort/hvid.

Jeg kiggede mig lidt omkring og fandt inspiration til et udkast hos Fru Ravn.

I vores lokale hobbybutik fandt jeg noget rigtig smukt papir med roser. Jeg fremsendte et billede af udkastet, men brudeparret ønskede det mere enkelt og gerne uden roserne på papiret, så det endelig kort blev lavet på sort karton med hvid karton på. Kortet holdes lukket med et "mavebælte" i sort karton.

Første udkast med roser præget i det hvide papir
(havde dog også lavet cirklen med navnene hvid i første udkast)

Noget af det mest fantastiske var næsten, at min teenagesøn på 15 sad og hyggede sammen med mig i forteltet med dette projekt. Han punchede alle delene ud for mig, men jeg fik lov at høre om hverdagslivet på efterskolen. Win-Win siger jeg bare!!


En af de 40 færdige indbydelser

Egentlig var jeg bange for at indbydelserne med det hvide strukturløse papir ville blive for kedeligt, men jeg synes faktisk ret godt om det færdige resultat. Jeg håber, at brudeparret også bliver godt tilfredse med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar