torsdag den 14. april 2011

Det er svært at få tid til det hele

Puha, nu nærmer Scrap-a-mania weekenden sig jo med hastige skridt. Jeg kommer desværre ikke, men de som sidder klar med kort, som de vil donere til Cancerkort skal ikke fortvivle af den grund. Lisbeth Zibrandtsen har lovet mig at sætte en kasse op, som man kan lægge sine kort i, så hold jer endelig ikke tilbage. Alle kort modtages med kyshånd.

Jeg ville også gerne være der selv, men det er nogen gange lidt svært at nå det hele. Jeg er kommet til den erkendelse, at jeg ikke må blive så forhippet på at "redde andre familie" gennem Foreningen Cancerramte Børn, at min egen familie kommer til at lide under det, og en Sjællandstur vil gøre et væsentligt indhug i "familietiden". Lige nu glæder jeg mig bare helt vildt til at nyde en velfortjent og tiltrængt påskeferie med min søde kæreste og mine dejlige drenge.

Herhjemme går "kort-tiden" lige nu mest med bestillingskort. Det er lidt sparsomt med tiden til at lave kort, da mit arbejde lige nu også kræver en ekstra indsats fra mig. Jeg har primært gang i bestillinger på bryllupsinvitationer og dåbsinvitationer - og det er vist begge nogen, som har fundet frem til mig via blog/hjemmeside og har lyst til noget håndlavet og samtidig støtte et godt formål. Billeder kommer senere, når det er ved at være klar til afsendelse.

Idag har jeg sat kr. 2.000 ind på Foreningen Cancerramte Børns konto, og jeg ved, at der gang i kortsalgene rundt omkring, så pengene kommer stille og roligt. Vi er nu samlet set på kr. 10.000.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar