fredag den 1. april 2011

Et lille bidrag og masser af kort på lager

Jeg har i dag indsat kr. 2.000 på Foreningen Cancerramte Børns konto, og samtidig har jeg betalt for alle de kort, jeg har købt mig til hos kortpigerne rundt omkring i det ganske land. Det er meget rart at have rent bord.

Med dagens bidrag er jeg så oppe på kr. 8.000 i år. Det ser måske lidt sløjt ud ift et årsmål på kr. 50.000, men jeg har måttet købe lidt til mit lager, og det kommer jo til at æde lidt af overskuddet, men med det indkøbte, de mange kort, jeg fik på Convention (måske jeg også kan være heldigt, at nogen har lyst til at lægge et kort eller to i min kasse til Scrap A Mania) så har jeg faktisk oparbejdet et ret pænt lager, som nu "bare" skal sælges. Dog kan jeg jo blive ved med at mangle konfirmationskort. Dem kan man åbenbart ikke få for mange af

Ingen kommentarer:

Send en kommentar