mandag den 18. juli 2011

En weekend med tid til kortsysler

I den forgangne weekend havde jeg slet slet ingen planer - og DET sker meget meget sjældent. Så jeg fik lyst til - og havde tid til at lave nogle kort selv. Jeg synes det er længe siden, jeg har lavet "frihåndskort" eller hvad man nu kalder det, som bare sker, mens man sidder der.

Det er bare kort til kortkassen og så naturligvis også lidt til hundekortbestillingen. I alt blev det til 24 kort.


Kortet ovenfor er lavet på ukendt papir med klistermærke-foto fra CC Hobby. Billetterne er printet fra skabelonen på Scrapsisters.dk. Sommerfuglen fandt jeg bare i gemmerne og den kommer "et eller andet" sted fra.


Kortet ovenfor er lavet på noget Karen Marie Klip papir, som jeg har brugt et baggrundsstempel fra picturing the world til at dekorere lidt på. Jeg købte stemplet til Convention med den tanke, at det kunne jeg på ingen måde undvære, men indtil søndag er det nu gået fint nok, og jeg synes det var lidt svært at bruge, men synes kortet er meget sjovt. Kaffe-koppen har Lisbeth Z. sendt til mig engang for længe længe siden og hjertet har jeg købt hos CC-Hobby.


Enkelt men dejligt hundekort, der kun er muligt at lave, fordi Lisbeth Z engang har sendt mig en god stak hunde die-cuts



Et citatkort på Karen Marie (bagside-)papir. Udstandset Martha Stewart sommerfugl. Citatet er fra det ark, som Krighaar har sat op efter min lille efterlysning af citatkort på Scrapsisters.dk. Arket er bare lige til at gå til, og det er så let at lave skønne attraktive kort med disse citater. Det er i hvert fald tydeligt, at kortene med citater på er dem, som der ryger flest af i min kortkasse.


Igen Karen Marie klip papir, hvor begge sider af papiret er brugt. Pyntet med min flotte borderpunch fra Martha Stewart. Den border punch har bestemt været alle pengene værd. Det farvelagte stempeltryk har jeg blot pillet ud af en kuvert med krims krams, som "aka" har efterladt til mig, da vi holdt Cancerkortcrop i starten af året.

Når jeg kigger på weekendens kort, så synes jeg, at har fået lavet et meget varieret udvalg af kort af nærmest "ingenting", og det har været rart at være lidt kreativ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar