onsdag den 2. november 2011

Julekort fra Solveig

Julekortene bliver revet ud af hænderne på mig af mine "kortpushere". Det er jo skønt. Jeg håber, der bliver et godt salg af julekort, da jeg lige pt køber 3 kort udefra hver gang, jeg sælger 1 - eller i hvert fald noget i den stil.

I hvert fald får jeg ikke overført penge til Foreningen lige pt, da jeg er nødt til at "investere" i at have et julekortlager, som jeg kan få solgt af, så glæden er pt. jubelstor, når jeg modtager en lille håndfuld julekort hist og pist, som jeg ikke skal afregne betaling for. Så går det lidt hurtigere med at nå målet med at indsamle kr. 50.000 til Foreningen Cancerramte Børn. Jeg tillader mig at håbe, at weekendens scrap-a-mania i Roskilde vil indbringe lidt ekstra af de "gratis" kort til mit kortlager, da jeg ved, at der opstilles indsamlingskasse ved indgangen og i Love2scraps butik i denne weekend. Mange bække små.... Så selv et eller to kort fra div scrappers hænder ender med at blive til meget.

Her er et så igen lidt julekort fra nogen af de bestillinger, jeg har indgivet via mit nødråb på scrapsisters. Kortene er fra Solveig, som også er flittig med at lave kort for mig. Her er lidt af hendes julekreationer:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar