fredag den 22. juni 2012

Brevstorm

De sidste par dage har jeg modtaget en del pakker/breve. Nogle af dem var ventede, men i løbet af to dage har der været 4-5 stk, der slet ikke var ventede.

De havde alle forskellige afsendere, men alle med fællesbenævnelsen "Fødselsdagsgruppen 2" (Scrapsisters). Jeg kunne jo ikke lige lade være med at tænke: Hvad sker der da lige her? Meget positivt overrasket, og jeg har kigget lidt i de mange flotte kort, men pga lidt stort arbejdspres, grill-arrangement i børnehaven imorgen, gæster indtil søndag, så håber jeg, at jeg lige finder en stund til at tage et par billeder af nogle af de mange smukke kort snarest - så jeg kan dele dem med jer.

Tusind tak for en varm og kærlig tanke fra Fødselsdagsgruppe 2, der tilsyneladende er blevet enige om at støtte Cancerkort ved at sende kort hver i sær

Ingen kommentarer:

Send en kommentar